Nejnižší cena za posledních 45 dní: 259 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Brno představuje jedno z hospodářských center českých zemí. Již ve druhé polovině 18. století se ve městě rozvinula nová moderní průmyslová odvětví, objevily se první tovární objekty. Vyrostly na dohled hradbami obehnaného Brna a vytvořily svébytný urbanisticko-architektonický soubor, kontrastující s barokní pevností a okolní příměstskou zástavbou. Většina z desítek objektů nenávratně zmizela, nebo dnes již neslouží svému původnímu účelu. Ty, které odolaly náporu času, připomínají pomalu odeznívající slávu průmyslového Brna.
Produkt Zmizelá Morava-Brno III. díl - Aleš Vyskočil označuje EAN kód 9788074325533.
Kategorie | Knihy, Pásky, Stoly |
EAN | 9788074325533 |
Brno představuje jedno z hospodářských center českých zemí. Již ve druhé polovině 18. století se ve městě rozvinula nová moderní průmyslová odvětví, objevily se první tovární objekty. Vyrostly na dohled hradbami obehnaného Brna a vytvořily svébytný
Pod společným označením Zmizelé Čechy a Zmizelá Morava a Slezsko vychází edice, která má připomenout zaniklou tvář měst i celých regionů se zřetelem na jejich historický či umělecký význam a na sílu genia loci, na jehož vytváření se podíleli naši předkové
Pod společným označením Zmizelé Čechy/Zmizelá Morava a Slezsko připravuje nakladatelství Paseka svazky z různých oblastí Čech a Moravy ve snaze připomenout zaniklou tvář měst, ale i celých regionů České republiky, přičemž výběr lokalit a obrazové dokumentace probíhá
V edici Zmizelé Čechy, Morava a Slezsko tentokrát přinášíme pohled na proměny Uherského Hradiště. Autorky knihy zevrubně a velmi čtivou formou líčí dějiny tohoto slováckého města od středověku až po události posledních desetiletí. Knihu doprovází soubor unikátních
Kniha Zmizelé Hranice se zaměřuje na dějiny a proměny tohoto moravského města. Kromě samotného textu o obecně historickém a stavebním vývoji Hranic přináší i téměř sto sedmdesát unikátních archivních fotografií
Tento svazek z edice Zmizelé Čechy, Morava a Slezsko přináší zajímavou studii o architektonických proměnách města Pelhřimova. Autorka velmi detailně popisuje osudy jednotlivých staveb a postupně tak skládá obraz urbanistického vývoje celého Pelhřimova, města s bohatou
Pod společným označením Zmizelé Čechy a Zmizelá Morava a Slezsko vychází edice, která má připomenout zaniklou tvář měst i celých regionů se zřetelem na jejich historický či umělecký význam a na sílu genia loci, na jehož vytváření se podíleli naši předkové
Autor oblíbených rubrik Toulky Ostravou a Historie (Moravsko-slezský deník) vydává v edici Zmizelá Morava a Slezsko obrazovou dokumentaci zaniklých staveb města Ostravy
V rámci edice Zmizelá Praha navazuje svazek na úspěšný první díl knihy Kateřiny Bečkové Nádraží a železniční tratě, vydaný v roce 2009. Pokračuje v dokumentování změn, kterými v toku času procházejí železniční tratě, nádraží a zastávky. Tentokrát se zaměřuje
Kniha Radka Mikulky seznamuje čtenáře s proměnami a historií města Vyškova od ranných dob přes středověk až do sedmdesátých let 20. století. Kniha ukazuje, že Vyškov je sídlem s bohatou historií, která zanechala svůj otisk v architektuře i celkové atmosféře města. Úvodní
Středověká Telč byla malou osadou rozkládající se na dně dnešního Staroměstského rybníka. Na malém ostrohu nad Telčským potokem vznikl zeměpanský dvorec s vysokou ománskou strážní věží a ve 14. století poblíž něho gotický hrad. Rybniční soustava měla chránit
Novodobá úprava a kvapná přestavba starých částí Prahy, zahájená v polovině 19. století a motivovaná hospodářskými a technickými, ale i uměleckými důvody, zničila největší část krásného stavebního dědictví města z 12. až 18. století. V letech 1916-1948 vyšel
Druhý díl úspěšného průvodce po moderní pražské architektuře první poloviny dvacátého století zachycuje slovem a obrazem další dvě stovky slavných, ale i méně známých, avšak architektonicky pozoruhodných staveb. Tentokrát se prostřednictvím textů renomovaného historika
Řeka Vltava je pro vzhled, charakter a život Prahy živlem zcela zásadním. Ačkoliv ji dnes chápeme spíše jako prvek přinášející do obrazu města vjemy estetické, v historii byly její funkce daleko praktičtější. Sloužila jako zdroj energie, dopravní cesta či výrobna ledu a
První svazek čtvrtého dílu velké historiografické práce. Tento díl je věnován čtrnáctému století, které bychom mohli s jistou nadsázkou nazvat stoletím lucemburským, dobou vlády Jana Slepého, Karla I. (IV.) a první polovinu panování Václava IV. Byla to doba největšího