Patentovaný systém kloubu pro lepší flexibilitu pohybu, systém lehce polohovatelných rychloupínacích přezek, vrchní manžeta z jemného mikrovlákna.. Moto boty Alpinestars Tech 7 byly navrženy s maximálním důrazem pro dosažení poměru nízké hmotnosti a vysoké úrovně ochrany
Patentovaný systém kloubu pro lepší flexibilitu pohybu, systém lehce polohovatelných rychloupínacích přezek, vrchní manžeta z jemného mikrovlákna.. Moto boty Alpinestars Tech 7 byly navrženy s maximálním důrazem pro dosažení poměru nízké hmotnosti a vysoké úrovně ochrany
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Kohe by eyerim Trendy přicházejí a odcházejí, ale s brýlemi Kohe by eyerim budete vždy ukázkou dokonale nadčasového stylu. I samotný název kolekce pochází z anglického slova „coherent“ neboli „smysluplný, stálý“. Z nabídky modelů si vybere každý, jelikož je pro vás
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Mont Blanc Montblanc je odrazem úspěchu a triumfu vycházejícího ze vzdělání a síly mysli. Hvězda Montblanc symbolizuje vrchol ikonického Mont Blanc, druhého nejvyššího vrcholu Evropy. Oční optika Montblanc ztělesňuje duši této značky - sofistikovaný luxus odrzrkadľujúci se
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen byl jedním z nejvýznamnějších módních designérů své generace, často označovný jako provokativní génius. Jeho designy odrážejí emocionální sílu, energii a romantickou přírodu. Kolekce oční optiky Alexandra McQueena kombinuje
Emilio Pucci Emilio Pucci byl vynikající kolorista, který čerpal inspiraci z přírody a exotických kultur. Na základě nich vytvářel své typické potisky, abstraktní vzory a infuze kaleidoskopických barev. Jeho radikální přístup k módě a vize průkopníka se naplno projevila i v
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
David Beckham Jeden z nejznámějších mužů světa, proslavený nejen svojí sportovní kariérou, ale také špičkovým stylem, se rozhodl proniknout hlouběji do módního světa a začal spolupracovat s italským výrobcem luxusních brýlí Safilo. Brýle David Beckham tak nabízí ty
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Pro koho? Sluneční brýle Etro ETRO0016/G/S 1ED/IR jsou součástí nejnovější Etro kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho okrouhlý rám dělá Etro ETRO0016/G/S ideální volbou především pro
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci
Isabel Marant Měla jen 27 let, kdy uvedla na trh svou první módní kolekci. Její bohémský francouzský styl si získal nejen mezinárodní módní ceny, ale také srdce slavných žen jako Alexe Chung, Victoria Beckham, Kate Moss, Sienna Miller nebo Rachel Weisz. Ano, mluvíme o Isabel
Isabel Marant Měla jen 27 let, kdy uvedla na trh svou první módní kolekci. Její bohémský francouzský styl si získal nejen mezinárodní módní ceny, ale také srdce slavných žen jako Alexe Chung, Victoria Beckham, Kate Moss, Sienna Miller nebo Rachel Weisz. Ano, mluvíme o Isabel
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila své vlastní standardy luxusu již v začátcích v roce 1966. Filozofie této značky je postavena na 4 neměnných principech: výjimečná zručnost, věčný, ale zároveň inovativní design, současná funkčnost a materiály nejvyšší kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila své vlastní standardy luxusu již v začátcích v roce 1966. Filozofie této značky je postavena na 4 neměnných principech: výjimečná zručnost, věčný, ale zároveň inovativní design, současná funkčnost a materiály nejvyšší kvality
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Isabel Marant Měla jen 27 let, kdy uvedla na trh svou první módní kolekci. Její bohémský francouzský styl si získal nejen mezinárodní módní ceny, ale také srdce slavných žen jako Alexe Chung, Victoria Beckham, Kate Moss, Sienna Miller nebo Rachel Weisz. Ano, mluvíme o Isabel
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Isabel Marant Měla jen 27 let, kdy uvedla na trh svou první módní kolekci. Její bohémský francouzský styl si získal nejen mezinárodní módní ceny, ale také srdce slavných žen jako Alexe Chung, Victoria Beckham, Kate Moss, Sienna Miller nebo Rachel Weisz. Ano, mluvíme o Isabel
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Chcete vypadat stylově i za slunečného dne? Nenápadné, ale klasické sluneční brýle Ray-Ban RB2180 601/71 vám pomohou udělat vyjádřit se decentně a stylově, ať už půjdete kamkoli. Kulatý celoobroučkový černý rám byl navržen pro muže i ženy (unisex). Ukrývá zelené
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci