Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Hledáš zábavné oživení s trochou barvy? Model Comet má trendy šestihranný tvar, který se super hodí jak mužům, tak ženám (unisex). Jeho odolný ocelový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři. Vyber si ze spousty barevných variací čoček a vnes trochu
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Fossil Fossil čerpá inspiraci v typickém designu 20.tych let minulého století a kombinuje ho se současnou estetikou. Sluneční brýle Fossil jsou synonymem mládí a sportu, s polarizovanými čočkami a přizpůsobivými panty. Kolekce dioptrických brýlí Fossil nabízí širokou škálu
Fossil Fossil čerpá inspiraci v typickém designu 20.tych let minulého století a kombinuje ho se současnou estetikou. Sluneční brýle Fossil jsou synonymem mládí a sportu, s polarizovanými čočkami a přizpůsobivými panty. Kolekce dioptrických brýlí Fossil nabízí širokou škálu
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svůj první butik otevřel v roce 1919 ve španělském San Sebastián, ale kvůli občanské válce značku přesunul do Paříže. Rychle získal reputaci mistra nekompromisních standardů. Jeho revoluční designy nosila španělská královská rodina a
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Michael Kors Michael Kors – založen v roce 1981 americkým módním návrhářem Michaelem Korsem – je synonymem luxusního městského stylu pro ženy a muže na celém světě. Spojením moderního půvabu se sportovním nádechem se Michael Kors stal světovou senzací. Brýle Michael Kors
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Fossil Fossil čerpá inspiraci v typickém designu 20.tych let minulého století a kombinuje ho se současnou estetikou. Sluneční brýle Fossil jsou synonymem mládí a sportu, s polarizovanými čočkami a přizpůsobivými panty. Kolekce dioptrických brýlí Fossil nabízí širokou škálu
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Hledáš zábavné oživení s trochou barvy? Model Comet má trendy šestihranný tvar, který se super hodí jak mužům, tak ženám (unisex). Jeho odolný ocelový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři. Vyber si ze spousty barevných variací čoček a vnes trochu
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Jimmy Choo Jimmy Choo, původem z Malajsie, si začátkem 90. let v Londýně vybudoval pověst módního průkopníka v umění oblékání celebrit. Jeho sexy střihy a unikátní design oslovily sofistikovanou klientelu - od celebrit po královské rodiny, hudebníky až po hlavy států. Smysl
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila své vlastní standardy luxusu již v začátcích v roce 1966. Filozofie této značky je postavena na 4 neměnných principech: výjimečná zručnost, věčný, ale zároveň inovativní design, současná funkčnost a materiály nejvyšší kvality
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Michael Kors Michael Kors – založen v roce 1981 americkým módním návrhářem Michaelem Korsem – je synonymem luxusního městského stylu pro ženy a muže na celém světě. Spojením moderního půvabu se sportovním nádechem se Michael Kors stal světovou senzací. Brýle Michael Kors
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Michael Kors Michael Kors – založen v roce 1981 americkým módním návrhářem Michaelem Korsem – je synonymem luxusního městského stylu pro ženy a muže na celém světě. Spojením moderního půvabu se sportovním nádechem se Michael Kors stal světovou senzací. Brýle Michael Kors
Michael Kors Michael Kors – založen v roce 1981 americkým módním návrhářem Michaelem Korsem – je synonymem luxusního městského stylu pro ženy a muže na celém světě. Spojením moderního půvabu se sportovním nádechem se Michael Kors stal světovou senzací. Brýle Michael Kors
David Beckham Jeden z nejznámějších mužů světa, proslavený nejen svojí sportovní kariérou, ale také špičkovým stylem, se rozhodl proniknout hlouběji do módního světa a začal spolupracovat s italským výrobcem luxusních brýlí Safilo. Brýle David Beckham tak nabízí ty
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Under Armour Under Armour, americká značka založená v roce 1996 sportovcem Kevinem Plankem, je předním vynálezcem, prodejcem a distributorem značkového sportovního vybavení. Vizí značky je inspirovat výkonnými řešeními, bez kterých si už život ani nebudete umět představit
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Reverse Lens: Inovativní design posunul tvar čoček z klasicky vypouklého na rebelsky konkávní. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného
Ray-Ban Reverse Lens: Inovativní design posunul tvar čoček z klasicky vypouklého na rebelsky konkávní. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Aviator
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Aviator
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Aviator
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Max Mara Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky Max Mara je vytvořena pro
Max Mara Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky Max Mara je vytvořena pro
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Aviator
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Aviator
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Aviator
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Ralph Lauren je vyráběna
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. David Beckham Jeden z nejznámějších mužů
Tommy Jeans Kolekce Tommy Jeans vychází z módní značky Tommy Hilfiger, kterou v roce 1985 založil Tommy Hilfiger. Okamžitě rozpoznatelná díky ikonické červeno-bílo-modré kombinaci barev patří mezi přední lifestylové značky pro mladé, jejíž brýle ztělesňují americký styl
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior