Chromance je nejpokročilejší technologie Ray-Ban slunečních čoček, jaká kdy byla navržena. Dokonale kombinuje výhody technologie polarizačního filtru s výrazným vylepšením barev, díky čemuž každodenní barvy vypadají jasněji, ostřeji a výjimečněji. Všichni víme, že
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Jste připraveni vyrazit na cesty? Nebo plánujete pohodu na pláži? Působivé brýle Ray-Ban Justin Classic RB4165 622/2V mají vše, co potřebujete, abyste se mohli pohybovat stylově. Hranatý celočerný rám se charakteristickým stříbrným logem na bočnicích drží modré polarizační
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Sluneční
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Sluneční
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Sluneční
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Sluneční
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Sluneční
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Sluneční
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Jste připraveni na sezonu párty na střeše? Mohutné brýle Ray-Ban Justin Color Mix RB4165 622/55 jsou vším, co potřebujete, abyste se mohli pohybovat ve velkém stylu. Hranatý celočerný rám s charakteristickým stříbrným logem na bočnicích drží modré čočky, které nabízejí
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svůj první butik otevřel v roce 1919 ve španělském San Sebastián, ale kvůli občanské válce značku přesunul do Paříže. Rychle získal reputaci mistra nekompromisních standardů. Jeho revoluční designy nosila španělská královská rodina a
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. New
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. New
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,