Průvodce vesmírem 5 v 1

Nejnižší cena za posledních 45 dní: 1 039 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Průvodce vesmírem 5 v 1 - popis produktu

Objevování vesmíru s kódem pro aplikaci, a to až pro 5 zařízení a tím pro 5 uživatelů najednou.

Průvodce vesmírem nechává poznávat sluneční soustavu interaktivním způsobem. Odkrývá více než 100 000 vesmírných faktů o planetách, hvězdách, souhvězdích a noční obloze.

Vědecká data z NASA mohou uživatelé poznávat kromě virtuální reality také v klasické encyklopedii s detailním grafickým zpracováním a mezinárodní astronomickou terminologií. Kniha je rozdělena na čtyři části. První dvě části popisují sluneční soustavu a zbylé dvě popisují nekonečný vesmír za hranicemi naší sluneční soustavy.

Balení přináší možnost nahlédnout do speciálních map s vysokým rozlišením a technologií pro objevování povrchu planety Země ve vysoké kvalitě a detailu.

Obsah balení:

• 3 vesmírné aplikace pro mobilní zařízení chytré telefony a tablety (Solar System Scope, Solar System VR, Planet Orbiter VR)
  • aplikace Solar System Scope pro stolní počítače, notebooky, smartphony, tablety
  • kniha Encyklopedie vesmíru (192 stran) s efektním 3D obrazem vesmírné stanice ISS na obálce
  • brýle pro virtuální realitu z kartonu
  • A2 vesmírný plakát

Kupte dětem Průvodce vesmírem v elegantním dárkovém balení!

Vhodné pro děti od 8 let Baleno: v kartonové krabici

Objevitelská cesta za poznáním. Pro mladé astronauty a všechny, kteří se zajímají o vesmír. Zbrusu nový vesmírný zážitkový box je určen především dětem a mladým lidem, kteří v něm mohou interaktivním způsobem získávat znalosti o neuvěřitelném vesmíru. Objevte tajemnou sluneční soustavu. Stáhněte si aplikaci Solar System Scope a objevujte vesmír. Sluneční soustava, planetární soustava, průvodce astronomií 5 v 1, reálný vesmírný zážitek, interaktivní sada, vesmírná encyklopedie (interaktivní encyklopedie vesmíru, virtuální brýle, interaktivní aplikace, kniha, nástěnný plakát). Obsah balení: 3x vesmírná aplikace pro mobilní zařízení chytré telefony a tablety (Solar System Scope, Solar System VR, Planet Orbiter VR) 1x aplikace Solar System Scope pro stolní počítače, notebooky kniha Encyklopedie vesmíru (192 stran) brýle pro virtuální realitu z kartonu A2 vesmírný plakát

Produkt Průvodce vesmírem 5 v 1 patří do skupiny produktů Dřevěné hračky, vyrábí jej značka AuLea, Bino, barevné provedení je mix barev, naleznete jej v e-shopu 4kids.cz, Alza.cz, 4home.cz a je přizpůsoben unisex.

Tento produkt naleznete ve skupině Virtuální realita, patří značce AuLea, Bino, barevné provedení je mix barev, naleznete ho u prodejce 4kids.cz, Alza.cz, 4home.cz a je určen unisex.

Produkt Průvodce vesmírem 5 v 1 má přiřazen EAN kód 8588006854329.

Průvodce vesmírem 5 v 1 - parametry produktu

Průvodce vesmírem 5 v 1 - historie ceny a dostupnosti

Průvodce vesmírem 5 v 1 - další zajímavé produkty

Průvodce vesmírem 5 v 1 - jak nakoupit nejvýhodnější?