uvex Pouze uvědoměním si minulosti může člověk formovat budoucnost. 60 let zdokonalování ochranných kapacit, komfortu, výdrže a designu svých produktů v kombinaci s německým inženýrským géniem je to, co dělá uvex (uv-ex = ultraviolet excluded) jedinečným. Lyžaři, cyklisté
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Pracujete dlouho na počítači? Odpočíváte u sledování sociálních sítí a televizních pořadů? Nepotřebujete dioptrické brýle, ale vaše oči jsou namáhané? V eyerimu víme, jak důležité je chránit se před škodlivým zářením z obrazovek, proto vám představujeme naši
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Adidas Sport Brýle značky Adidas Sport jsou známé svými inovativními technologiemi v kombinaci s vysoce kvalitními a odlehčenými materiály. Jejich modely jsou navrženy tak, aby poskytovaly pohodlné nošení a zajišťovaly maximální ochranu zraku při aktivním životním stylu
Adidas Sport Brýle značky Adidas Sport jsou známé svými inovativními technologiemi v kombinaci s vysoce kvalitními a odlehčenými materiály. Jejich modely jsou navrženy tak, aby poskytovaly pohodlné nošení a zajišťovaly maximální ochranu zraku při aktivním životním stylu
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Timberland Timberland je značkou pro ty, který
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Timberland Timberland je značkou pro ty, který
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Timberland Timberland je značkou pro ty, který
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Puma Puma byla založena v roce 1948 Rudolfem Dasslerem po zavření své předchozí obuvnické firmy, kterou vlastnil spolu se svým bratrem Adolfem ”Adim” Dasslerem (který po hádce také založil vlastní společnost - Adidas). Po desetiletí si Puma dobíjela svět liniemi sportovní
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Carrera Ducati Carrera | Ducati je kolekce brýlí, která se zrodila ze spolupráce slavných značek Carrera a Ducati. Všechny modely jsou určeny nejen pro motorkáře, ale pro všechny, kteří mají v sobě závodního ducha. Tato kolekce je inspirována ikonickým designem motocyklového
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky MAX&Co. se zaměřuje na
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0155 807 jsou
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0138 807 jsou
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0043/TN 2TB jsou
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0044/TN XS4 jsou
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Timberland Timberland je značkou pro ty, který
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Timberland Timberland je značkou pro ty, který
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Adidas Sport Brýle značky Adidas Sport jsou známé svými inovativními technologiemi v kombinaci s vysoce kvalitními a odlehčenými materiály. Jejich modely jsou navrženy tak, aby poskytovaly pohodlné nošení a zajišťovaly maximální ochranu zraku při aktivním životním stylu
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0123 807 jsou
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0160 807 jsou
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0142 807 jsou
Tommy Hilfiger Návrhář Tommy Hilfiger v roce 1985 založil stejnojmennou značku, která se stala celosvětovým ukazatelem klasického amerického stylu. Okamžitě rozpoznatelná díky ikonické červeno-bílo-modré kombinaci barev je značka Tommy Hilfiger jedna z nejpřednějších
Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality a excelence. Kolekce oční optiky Safilo má několik linií navržených pro specifické potřeby zákazníků. Značka Seventh Street je specifická svými funky, neobvyklými tvary rámů, které jsou určeny pro teenagery. Zářivé barvy
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0092 807 jsou
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0092 807 jsou
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
M Missoni M Missoni je cool mladší sestra světoznámé značky Missoni, která vznikla v roce 1998. Láska ke vzorům, barvám a textuře je stále přítomna i v této linii, ale s uvolněnějším a ležérnějším přístupem. Pro koho? Dioptrické brýle M Missoni MMI0063 3H2 jsou