Nejnižší cena za posledních 45 dní: 1 709 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí, pozitivních hodnot a dobré nálady jak v offline, tak v online vesmíru. Brýle Chiara Ferragni jsou určeny pro dynamické, cool, moderní a silné ženy. Pro koho? Dioptrické brýle Chiara Ferragni CF1013 807 jsou součástí nejnovější Chiara Ferragni kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho cat-eye rám dělá Chiara Ferragni CF1013 ideální volbou především pro kulaté, oválné a srdcové tváře . Materiály Materiál použitý na výrobu tohoto rámu je odlehčený propionát . V porovnání s plastem je propionát výrazně lehčí a pružnější. Propionát je také 100% hypoalergenní a srovnatelně odolnější. Poštovné zdarma od 1 700,00 KČ Zakupte si Chiara Ferragni CF1013 807 na eyerim právě teď a budou vám doručeny bezplatně přímo do vašich rukou , v jejich originálním balení.
Produkt Chiara Ferragni CF1013 807 - ONE SIZE (53) patří do skupiny produktů Dioptrické brýle, vyrábí jej značka Chiara Ferragni, velikost je 53, v barvě černé, materiálové provedení je Propionátové, naleznete jej v e-shopu eyerim.cz.
Produkt Chiara Ferragni CF1013 807 - ONE SIZE (53) má přiřazen EAN kód 7167367244164.
Velikost | 53 |
Barva | Černé |
Tvar brýlí | Cat Eye |
Materiál | Propionátové |
Určení | Dámské |
Odporúčaná cena | 3600.00 |
Kategorie | Brýle, Dioptrické brýle |
Značka | Chiara Ferragni |
Velikost | 53 |
Barva | černé |
Materiál | Propionátové |
E-shop | eyerim.cz |
EAN | 7167367244164 |
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Pro koho? Dioptrické brýle Juicy Couture JU231 807 jsou součástí nejnovější Juicy Couture kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho Wayfarer rám dělá Juicy Couture JU231 ideální volbou
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou