Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Chloe Chloé svými designy vyjadřuje ženskost, současnost, lehkost a volného ducha. Tyto hodnoty jsou vyjádřeny v kolekci oční optiky, která využívá ikonické elementy příznačné pro francúczsky módní dům - jemné materiály, kulaté tvary, teplé a pískové odstíny. Každý
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
McQ McQ, vytvořená v roce 2006, je linie britského luxusního módního domu Alexander McQueen. Jako u její vlajkové lodi, i v McQ se potýká haute-couture s městským streetstylem. Tato značka odráží svěží, drzí pohled na zažité tradice. Prvky z prominentních návrhů nedávné
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Fendi Dokonalá italská šikovnost a inovativní dovednosti jsou důvody proč se italský módní dům Fendi od svého vzniku v roce 1925 stal jednou z nejprestižnějších luxusních značek na světě. Tyto znaky se dokonale zhmotňují také v kolekci brýlí Fendi, vytvořené pro
Chloe Chloé svými designy vyjadřuje ženskost, současnost, lehkost a volného ducha. Tyto hodnoty jsou vyjádřeny v kolekci oční optiky, která využívá ikonické elementy příznačné pro francúczsky módní dům - jemné materiály, kulaté tvary, teplé a pískové odstíny. Každý
Polaroid Junior Polaroid je světovou jedničkou v oblasti technologie polarizovaných čoček a jednou z nejdůvěryhodnějších značek oční optiky. Kolekce oční optiky Polaroid Junior je navržena na základě důkladné analýzy potřeb těch nejmenších. Rámy jsou výjimečně ohebné,
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Univerzální styl, který bude vždy in? Model Izar a jeho tenký kulatý tvar je jako stvořený pro muže i ženy (unisex). Jeho plastový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři. Vychutnej si i ty styl modelu Izar – jednoho z našich nejprodávanějších typů
Univerzální styl, který bude vždy in? Model Izar a jeho tenký kulatý tvar je jako stvořený pro muže i ženy (unisex). Jeho plastový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři. Vychutnej si i ty styl modelu Izar – jednoho z našich nejprodávanějších typů
Univerzální styl, který bude vždy in? Model Izar a jeho tenký kulatý tvar je jako stvořený pro muže i ženy (unisex). Jeho plastový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři. Vychutnej si i ty styl modelu Izar – jednoho z našich nejprodávanějších typů
Univerzální styl, který bude vždy in? Model Izar a jeho tenký kulatý tvar je jako stvořený pro muže i ženy (unisex). Jeho plastový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři. Vychutnej si i ty styl modelu Izar – jednoho z našich nejprodávanějších typů
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
Police Značka Police, založená italskými bratry De Rigo, se chytlaperfektní šance a v roce 1983 uvedla své sluneční brýle do světa módy, kde se rozhodla neustále potvrzovat svou nekonvenčnost. S příslibem vytvářet každý rok novou kolekci inspirativních slunečních
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Puma Puma byla založena v roce 1948 Rudolfem Dasslerem po zavření své předchozí obuvnické firmy, kterou vlastnil spolu se svým bratrem Adolfem ”Adim” Dasslerem (který po hádce také založil vlastní společnost - Adidas). Po desetiletí si Puma dobíjela svět liniemi sportovní
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Miu Miu Miu Miu je experimentální značkou založenou Miucciou Prada, pojmenovanou podle přezdívky z jejího dětství. Miu Miu je avantgardnejšou, hravější a výstřednější sestrou značky Prada. Kolekce oční optiky Miu Miu okamžitě zaznamenala úspěch mezi ženami toužícími po
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Dokonalá kombinace zdravých očí, stylu a ochrany před sluncem? Model Luna a jeho tenký kulatý tvar přichází s praktickým slunečním klipem, který okamžitě přemění tvé dioptrické brýle na sluneční. Jeho kovový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři
Dokonalá kombinace zdravých očí, stylu a ochrany před sluncem? Model Luna a jeho tenký kulatý tvar přichází s praktickým slunečním klipem, který okamžitě přemění tvé dioptrické brýle na sluneční. Jeho kovový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři
Mont Blanc Montblanc je odrazem úspěchu a triumfu vycházejícího ze vzdělání a síly mysli. Hvězda Montblanc symbolizuje vrchol ikonického Mont Blanc, druhého nejvyššího vrcholu Evropy. Oční optika Montblanc ztělesňuje duši této značky - sofistikovaný luxus odrzrkadľujúci se