Nejnižší cena za posledních 60 dní: 4 700 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
GCDS GCDS (Giuliano Calza Design Studio) je italská módní značka založená v roce 2015 bratry Giulianem a Giordanem Calzovými. Od svého počátku značka GCDS způsobila revoluci ve streetwear, zvolila růžovou jako svoji charakteristickou barvu a vytvořila kreativní vesmír, který spojuje popkulturu, luxus a italské řemeslná umění. V roce 2020 byli první, kdo měl módní přehlídku metaverse. Odvážné celebrity jako Beyonce tuto značku jednoduše milují! Kvalitní řemeslné zpracování spolu se zachováním excentrického stylu pomalu mění GCDS ze streetwear značky na novou luxusní ikonu. Pro koho? Dioptrické brýle GCDS GD5025 001 jsou součástí nejnovější GCDS kolekce navržené pro ženy i muže (unisex) . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho obdélníkovej rám dělá GCDS GD5025 ideální volbou především pro kulaté a oválné tváře . Materiály Materiál použitý na výrobu tohoto rámu je ručně zpracovaný acetát nejvyšší kvality . V porovnání s plastem je acetát značně lehčí a flexibilnější, vykazuje delší životnost a je 100% hypoalergenní. Poštovné zdarma od 1 700,00 KČ Zakupte si GCDS GD5025 001 na eyerim právě teď a budou vám doručeny bezplatně přímo do vašich rukou , v jejich originálním balení.
Velikost | 56 |
Barva | Černé |
Tvar brýlí | Obdélníkové |
Materiál | Acetátové |
Určení | unisex |
Odporúčaná cena | 4700.00 |
GCDS GCDS (Giuliano Calza Design Studio) je italská módní značka založená v roce 2015 bratry Giulianem a Giordanem Calzovými. Od svého počátku značka GCDS způsobila revoluci ve streetwear, zvolila růžovou jako svoji charakteristickou barvu a vytvořila kreativní vesmír, který
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Puma Puma byla založena v roce 1948 Rudolfem Dasslerem po zavření své předchozí obuvnické firmy, kterou vlastnil spolu se svým bratrem Adolfem ”Adim” Dasslerem (který po hádce také založil vlastní společnost - Adidas). Po desetiletí si Puma dobíjela svět liniemi sportovní
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Mont Blanc Montblanc je odrazem úspěchu a triumfu vycházejícího ze vzdělání a síly mysli. Hvězda Montblanc symbolizuje vrchol ikonického Mont Blanc, druhého nejvyššího vrcholu Evropy. Oční optika Montblanc ztělesňuje duši této značky - sofistikovaný luxus odrzrkadľujúci se
Emilio Pucci Emilio Pucci byl vynikající kolorista, který čerpal inspiraci z přírody a exotických kultur. Na základě nich vytvářel své typické potisky, abstraktní vzory a infuze kaleidoskopických barev. Jeho radikální přístup k módě a vize průkopníka se naplno projevila i v
Adidas Sport Brýle značky Adidas Sport jsou známé svými inovativními technologiemi v kombinaci s vysoce kvalitními a odlehčenými materiály. Jejich modely jsou navrženy tak, aby poskytovaly pohodlné nošení a zajišťovaly maximální ochranu zraku při aktivním životním stylu
Mont Blanc Montblanc je odrazem úspěchu a triumfu vycházejícího ze vzdělání a síly mysli. Hvězda Montblanc symbolizuje vrchol ikonického Mont Blanc, druhého nejvyššího vrcholu Evropy. Oční optika Montblanc ztělesňuje duši této značky - sofistikovaný luxus odrzrkadľujúci se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila své vlastní standardy luxusu již v začátcích v roce 1966. Filozofie této značky je postavena na 4 neměnných principech: výjimečná zručnost, věčný, ale zároveň inovativní design, současná funkčnost a materiály nejvyšší kvality
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších