Nejnižší cena za posledních 60 dní: 134 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Máte špatný příjem rozhlasového signálu? S tímto univerzálním anténním prutem Vás již špatný signál nepřekvapí. Součástí balení je vše co potřebujete k upevnění prutu k anténě. Jedná se o řadu adaptérů pro různé závity. Technické údaje: délka prutu: 21 cm vnitřní závit: M6 vnější závit: M6 (adaptér) vnější závit: M5 (adaptér) vnější závit: M4,5 (adaptér) barva: černá Obsah balení: 1 x anténní prut
Máte špatný příjem rozhlasového signálu? S tímto univerzálním anténním prutem Vás již špatný signál nepřekvapí. Součástí balení je vše co potřebujete k upevnění prutu k anténě. Jedná se o řadu adaptérů pro různé závity. | Technické údaje: | | délka prutu: 21
Univerzální anténní prut, určeno pro automobilové antény (příjem rozhlasového signálu ve voze). Součástí balení je řada adaptérů pro různé závity. | Technické údaje: | | délka: 40 cm | vnitřní závit: M6 | vnější závit: M5 (adaptér) | vnější závit: M6 (adaptér) | materiál:
Univerzální náhradní anténní prut s vnějším závitem M5. | Délka prutu je 18cm
Koaxiální kabel GSM/3G anténní redukce SMA-CRC9:Klíčové přednosti produktu GSM/3G anténní redukce SMA-CRC9 Koaxiální kabel Poynting je určen k propojení antény s televizním přijímačem Je to redukce Anténní kabel poskytuje spolehlivý a kvalitní přenos obrazu 1× koaxiální
Univerzální náhradní anténní prut. | | Délka prutu je 40cm. Prut je osazen vnějším závitem M5
Univerzální náhradní anténní prut. | | Prut je osazen vnitřním závitem M6 a dvěma adaptéry pro vnější závity M5 nebo M6. | | Délka prutu je 41cm
anténní redukce pro účastnickou šňůru F zdířka - COAX konektor balení: sáček
Anténní redukce pro připojení antén z nabídky ke starším bránám VT-10 (FME-M)
Střešní anténa určená pro příjem rozhlasového signálu v automobilu, složená ze šroubovacího prutu, upevňovací patice a přívodního kabelu. | Technické údaje: | | délka prutu: 45 cm | délka kabelu: 200 cm | anténní prut: matice M6 | anténní patice: šroub M6 | | Obsah balení: | | 1 x
Určeno pro vozidlo s 13-ti pólovou zásuvkou (dle DIN 11446) a přívěs se 7-mi konektorovou zástrčkou (dle DIN 1724). 7mi pólové zásuvky a zástrčky se obvykle používají u starších vozidel a přívěsů, 13ti pólové pak u nových tažných zařízení a přívěsů. | Technické
Anténní prut, délka 10 cm, opatřeno závity M5, M6 a M7, provedení černé
Anténní redukce pro GSM komunikátor PARADOX PCS100/200 pro připojení antény s konektorem FME-F, jedná se o dříve prodávané antény
Kabelový zesilovač k autorádiu je vhodný pro všechny typy autorádií. Posiluje příjem signálu, zamezuje šumu a minimalizuje kolísání signálu při jízdě. | | Snadná montáž díky standardním DIN konektorům. |
Redukce zásuvky tažného zařízení ze 7 pólů na 13 pólů. | | Redukce slouží především k připojení nosičů kol vyráběných v zahraničí k vozům prodávaným v ČR. U nás je standartní zásuvka tažného zařízení se 7 póly, kdežto zahraniční tažná zařízení mají
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k
Klíč na svíčky COMPASS Klíč na svíčky ERGO 16 mm: Představujeme vám velice kvalitní kovový klíč (16 mm) určený k montáži nebo demontáži zapalovacích svíček automobilu. Kloubová redukce a speciální ergonomické zakončení klíče vám usnadní práci a manipulace s
Klíč na svíčky COMPASS Klíč na svíčky ERGO 21 mm: Představujeme vám velice kvalitní kovový klíč (21 mm) určený k montáži nebo demontáži zapalovacích svíček automobilu. Kloubová redukce a speciální ergonomické zakončení klíče vám usnadní práci a manipulace s
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k
Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k lepšímu vyvážení celého prutu. Důkladně navržené rozložení a velikosti oček přispívají k redukci hmotnosti špičky, což v konečném důsledku vede k