Nejnižší cena za posledních 60 dní: 2 032,53 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje nerovnoměrnému opotřebení běhounu a poskytuje dostatečnou trakci.
Pevné středové žebro návrh posiluje rovné řízení a jízdních vlastností. Přijetí vynikající rozpustné oxid křemičitý a jedinečné prostředky snížit valivý odpor v podstatě stejně jako zvyšuje přilnavost za mokra. Pomocí jedinečného syntetického kaučuku s 'Chain-End' Modifikace posiluje úsporu paliva a trakci. Ha-bez-oleje formule pro všechny velikosti v souladu s EU na ochranu životního prostředí zákony.
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Vynikající ovladatelnost na zasněžené, mokré i suché vozovce. Inovativní pryžová směs zvyšuje výkon za mokra. Optimalizovaný design dezénu ve tvaru písmene V se zlepšeným odvodněním zabraňuje aquaplaningu a prokluzování v rozbředlém sněhu. Tuhé bloky ve středu běhounu a
Vynikající ovladatelnost na zasněžené, mokré i suché vozovce. Inovativní pryžová směs zvyšuje výkon za mokra. Optimalizovaný design dezénu ve tvaru písmene V se zlepšeným odvodněním zabraňuje aquaplaningu a prokluzování v rozbředlém sněhu. Tuhé bloky ve středu běhounu a
Tři hlavní obvodové drážky na centrálním běhounu mohou zlepšit účinnost odvodnění a výkon při manipulaci na vlhku. Jedinečná konstrukce úhlu stěny drážky zabraňuje stresu z nadměrnému namáhání, aby se nepravidelné opotřebení efektivně snížilo. Kontinuální
Tři hlavní obvodové drážky na centrálním běhounu mohou zlepšit účinnost odvodnění a výkon při manipulaci na vlhku. Jedinečná konstrukce úhlu stěny drážky zabraňuje stresu z nadměrnému namáhání, aby se nepravidelné opotřebení efektivně snížilo. Kontinuální
Tři hlavní obvodové drážky na centrálním běhounu mohou zlepšit účinnost odvodnění a výkon při manipulaci na vlhku. Jedinečná konstrukce úhlu stěny drážky zabraňuje stresu z nadměrnému namáhání, aby se nepravidelné opotřebení efektivně snížilo. Kontinuální
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Komfortní vysoce výkonné pneumatiky s optimální manipulaci křivky a dobré přilnavosti za mokra Vnější rameno blok vzor zajišťuje dokonalou směrovou stabilitu a v zatáčkách manipulaci. Rovně, na střed drážky a profil luk na ramenních bloků snižují hluk a vibrace. Čtyři
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s