Nejnižší cena za posledních 45 dní: 4 445 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Vynikající reakceschopnost Vysoce reaktivní dezén se nepřetržitě uzpůsobuje vozovce a zaručuje tak optimální stopu na vozovce. Mimořádná kontrola nad řízením Technologie dynamické odezvy: hybridní aramido-nylonový pás zajišťuje optimální přenos pokynů řízení na
Eagle F1 Supersport Inspirovaná závodními pneumatikami a zajišťující výjimečnou přilnavost a ovladatelnost na suchých vozovkách Dokonalý výkon na suchém povrchu Dokonalá ovladatelnost Stabilita jízdy i ve vysokých rychlostech Lepší stabilita v zatáčkách Vynikající
Vynikající ovladatelnost na mokré a suché vozovce. Nízká hlučnost při všech rychlostech. Vynikající vlastnosti aquaplaningu. Maximální bezpečnost a kontrola. Prvotřídní stabilita na rovných trasách a při jízdách v zatáčkách. Prvotřídní stabilita na rovných trasách a
Vynikající reakceschopnost Vysoce reaktivní dezén se nepřetržitě uzpůsobuje vozovce a zaručuje tak optimální stopu na vozovce. Mimořádná kontrola nad řízením Technologie dynamické odezvy: hybridní aramido-nylonový pás zajišťuje optimální přenos pokynů řízení na
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
'Výjimečná manipulace, reakce řízení na mokrém povrchu, trakce bez ztráty komfortu.' Dlouhé opotřebení Trakční-obvodové drážky, variabilní kruhové drážky Manipulace asymetrický dezén
Určená pro sportovní a vysoce výkonná vozidla. Garantuje stabilní a jisté řízení na suché i mokré vozovce. Perfektně vyladěná kombinace extra měkké směsi BlackChili a výjimečně tuhého dezénu jsou zárukou dosud nepoznaného potěšení z jízdy, které ve vás přetrvá
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
P ZERO™ (PZ4) je jedinečný produkt Ultra High Performance, který kombinuje znalosti Pirelli získané v soutěžním motorsportu se spojením Pirelli se špičkovými výrobci automobilů a poskytuje dokonalé přizpůsobení výkonu každého vozu. Řada P ZERO™ (PZ4) byla vyvinuta ve
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Ventus S1 Evo 3 K127 Emoce a výkony v dokonalé harmonii Pneumatika ztělesňující prvotřídní výkony s pohodlnou a bezpečnou jízdou. Dezén pneumatiky Vykrojená drážka Vykrojená vnější drážka pneumatiky Ventus S1 evo3 zajišťuje lepší přilnavost na mokru a zvyšuje odolnost
P ZERO™ (PZ4) je jedinečný produkt Ultra High Performance, který kombinuje znalosti Pirelli získané v soutěžním motorsportu se spojením Pirelli se špičkovými výrobci automobilů a poskytuje dokonalé přizpůsobení výkonu každého vozu. Řada P ZERO™ (PZ4) byla vyvinuta ve
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A