Nejnižší cena za posledních 45 dní: 3 627 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
N Fera SU1 SPORTOVNÍ SPECIÁL PRO VELMI VYSOKÝ VÝKON Vynikající chování na suché vozovce Vynikající chování na mokré vozovce Vynikající ovladatelnost 4 široké podélné drážky – dokonalejší odvod vody Boční drážky pro akvaplaning – vynikající chování na mokré