Nejnižší cena za posledních 60 dní: 2 709 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
UHP pneumatika pro výkonné SUV vozy Nejnovější generace směsi běhounu se silikou Optimální ovladatelnost v mokru i suchu Vynikající odolnost vůči aquaplaningu Přesné jízdní reakce Vysoká stabilita v zatáčkách Krátké brzdné dráhy
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Vynikající ovladatelnost na zasněžené, mokré i suché vozovce. Inovativní pryžová směs zvyšuje výkon za mokra. Optimalizovaný design dezénu ve tvaru písmene V se zlepšeným odvodněním zabraňuje aquaplaningu a prokluzování v rozbředlém sněhu. Tuhé bloky ve středu běhounu a
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Tři hlavní obvodové drážky na centrálním běhounu mohou zlepšit účinnost odvodnění a výkon při manipulaci na vlhku. Jedinečná konstrukce úhlu stěny drážky zabraňuje stresu z nadměrnému namáhání, aby se nepravidelné opotřebení efektivně snížilo. Kontinuální
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Vzhledem k asymetrickych pneumatik AS-1 kombinuje sportovnost, tichou jizdu a bezpecnost Smes siliky profilu plaste poskytuje lepsi manipulaci na mokre i na suche vozovce, nizky valivy odpor a delsi zivotnost
Tři hlavní obvodové drážky na centrálním běhounu mohou zlepšit účinnost odvodnění a výkon při manipulaci na vlhku. Jedinečná konstrukce úhlu stěny drážky zabraňuje stresu z nadměrnému namáhání, aby se nepravidelné opotřebení efektivně snížilo. Kontinuální
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A